A legtöbb ember már tisztában van azzal, hogy megfelelő mennyiségű fehérjét kellene fogyasztani, ez leginkább jellemző a valamilyen testmozgást végzőkre. De pontosan mégis milyen fehérjére lenne szükség?

Jelen esetben nézzük meg, hogy a legelterjedtebb fehérjeforrásból, a tejsavó fehérjéből a Koncentrátumot vagy az Izolátumot válasszuk?

A tejsavó Izolátum a legjobban, legnagyobb mértékben és leggyorsabban tud hasznosulni (jelenleg nem említve a Hidrolizátumot, mert ott nem fehérje láncról, hanem már aminosavakról beszélünk). Közel másfélszer hatékonyabb tud lenni egy mezei koncentrátumnál! Az egyszerűbb fehérjekészítmények 60-80% között tartalmaznak tényleges fehérjét, addig az izolátum 90%-ban!

Fontos érv az Izolátum mellett, hogy a gyártási eljárásnak köszönhetően lényegesen kevesebb cukrot/zsírt és Laktózt tartalmaz, ami egyrészt nagyon fontos lehet a manapság sajnos igen elterjedt laktózérzékenységet tekintve, valamint azok számára, akik diétáznak, és nincs szükségük felesleges cukorra. Tehát az izomfejlődésünkhöz sokkal nagyobb segítséget tud nyújtani, hisz az edzést követő regenerációs időszakban sokkal több és minőségibb tápanyaggal láthatjuk el izmainkat!